یه دل دارم توی سینه همون واسه تو میکوبه❤
صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 133 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 4:20
یکی میگفت افغانها به همراه مریض میگن «نگران.»
چقدر قشنگه. مثلا از یکی بپرسن:
کسی نگرانت هست؟
نگرانت کجاست؟
یا بهش بگن: من نگرانت میشم.
یا یکی بگه:
خیالم راحته، فلانی نگرانمه.
______________
من هم خیالم راحته ...چون تو رو دارم
غم ندارم❤
صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن...
ما را در سایت صیاد اگر هستی با بوسه شکارم کن دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 147 تاريخ: پنجشنبه 28 فروردين 1399 ساعت: 4:20